Onze klanten over ons

Ron Haanschoten: fysiotherapeut en voorzitter Het Gezonde Net

ZorgSteedsBeter presenteert op een leuke, enthousiaste wijze het leanmanagement principe. We werden al snel in een andere denkrichting gestuurd m.b.t. het organiseren van de praktijk. We beleven met ZorgSteedsBeter een fascinerende tijd met als doel onze organisatie blijvend te verbeteren”


Marnix de Romph – directeur/voorzitter zorgraad gezondheidscentrum Corlaer

“Lean door ZorgSteedsBeter bracht inspiratie om anders te gaan kijken naar waar we dagelijks mee aan de slag zijn. Sommige zaken kunnen namelijk slimmer, goedkoper, efficiënter en leuker worden voor de zorgverlener, maar ook voor de patiënten. ZorgSteedsBeter valt op door de persoonlijke en eerlijke manier van werken. Begrijpelijk, praktisch met relativering en humor.”


Margreet Verloop  – locatiemanager huisartsenpost Zwolle

“ZorgSteedsBeter bracht mij tot het inzicht, dat lean denken heel simpel lijkt en op onderdelen ook is, dat door het verbeteren van werkprocessen je meer grip krijgt op kwaliteit, wachttijden, patiënt- en medewerkerstevredenheid en en passant ook op de kosten, dat het een goede werkhouding is om morgen nog beter te willen zijn dan vandaag, en dat deze houding aanstekelijk werkt en je bereidheid om te reflecteren en te durven veranderen doet toenemen. Dat is er veel energie uit een team komt, als je een beroep doet op hun expertise en zij ruimte krijgen.”


Neel Truijens – Huisarts te Utrecht

“Door Lean ben ik anders gaan kijken, denken, werken en handelen. Werken wordt rustiger, efficiënter en leuker en zorgt voor verbondenheid. Veranderingen zijn blijvend. Telkens pakken wij nieuwe problemen aan. Werken volgens Lean is besmettelijk.”


Adri Verbaan – Manager Gezondheidscentrum de Blauwe Tulp Den Haag

“LEAN heeft het werken totaal veranderd: meer werkplezier, minder ruis, betere processen, met minder mensen en inspanning.”


Paul Hoes – Fysiotherapeut Utrecht

“Bij de voorbereiding van de visitatie voor de Plus-status van onze fysiopraktijk, pasten wij inmiddels zelfs onbewust de Lean principes toe. 

Resultaat: visitatie cum laude behaald!”