Ervaringssessie aan huis

Ben je toe aan meer tijd voor je cliënten, lagere werkdruk en een beter verhaal naar je verzekeraar?

 

ZorgSteedsBeter Ervaringssessie op jouw locatie

In 2 uur beleef je hoe je zonnig, steeds zinniger en zuiniger kunt zorgverlenen, geïnspireerd op Lean denken en doen én Theory U!

De 5 redenen waarom je de ervaringssessie niet mag missen:

Je leert:

  • hoe je met minder werkdruk jouw werkplezier en werkkwaliteit vergroot
  • hoe je tijd en geld kunt besparen door verspillingen te leren ontdekken
  • hoe je met collega’s als gestroomlijnd samenwerkend team beter kunt presteren
  • hoe je weerwoord kunt bieden aan afleidende eisen van verzekeraars
  • hoe ‘Lean’ en ‘Theory U’ je daarbij helpen

Wil jij met maximaal 8 collega’s in 2 uren ontdekken hoe je permanent verbeterend, leuker, steeds beter en efficiënter kunt werken? Pak nu deze kans!


Anderen gingen je voor.

Reacties op onze ervaringssessies:

Paul Wormer, toen algemeen directeur Gezondheidscentrum Lombok, Utrecht: “Onze kennismaking met lean heeft ons erg veel ‘verbeterenergie’ gegeven. De ervaringssessie werd door alle disciplines bezocht, leverde concrete ideeën op én de wens om gestructureerd met lean te gaan werken. Dat doen we nu ook! Ieder verliet de sessie met een glimlach op zijn gezicht. ZorgSteedsBeter hield een goede en geanimeerde ervaringssessie die geheel in de zin van lean, zonder ruis verliep.”

Ron Haanschoten: fysiotherapeut en voorzitter Het Gezonde Net: “Tijdens de ervaringssessie  heeft ZorgSteedsBeter op een leuke, enthousiaste wijze het leanmanagement principe gepresenteerd. We werden al snel in een andere denkrichting gestuurd mbt het organiseren van de praktijk. We gaan met ZorgSteedsBeter een fascinerende tijd tegemoet met als doel onze organisatie blijvend te verbeteren”

Marnix de Romph: toen als directeur/voorzitter zorgraad gezondheidscentrum Corlaer: “De kennismakingssessie met Lean door ZorgSteedsBeter bracht de inspiratie om met andere ogen te gaan kijken naar waar we hier binnen het gezondheidscentrum dagelijks mee aan de slag zijn. Sommige zaken kunnen namelijk slimmer, goedkoper, efficiënter en leuker worden voor de zorgverlener, maar zeker ook voor de patiënten die hier komen. De manier waarop ZorgSteedsBeter dit deed viel mij positief op door de persoonlijke en eerlijke manier van werken. Heel begrijpelijk, heel praktisch en met de nodige relativering die humor kan brengen.”

Margreet Verloop: locatiemanager huisartsenpost Zwolle: “De kennismakingssessie met Lean door ZorgSteedsBeter bracht mij tot het inzicht, dat het lean denken heel simpel lijkt en op onderdelen ook werkelijk redelijk simpel is, leerde mij dat door het verbeteren van werkprocessen je meer grip krijgt op kwaliteit, wachttijden, patiënt- en medewerkerstevredenheid en en passant ook op de kosten , gaf mij als inzicht dat het een goede werkhouding is om morgen nog beter te willen zijn dan vandaag, en dat deze houding aanstekelijk werkt en je bereidheid om te reflecteren en te durven veranderen doet toenemen vond ik het erg prettig om te ervaren, dat er veel energie uit een team gehaald wordt, als er een beroep gedaan wordt op hun expertise en zij ook ruimte krijgen om zelf veranderingen te initiëren.


Ga direct naar het aanmeldformulier en bespaar Euro 500,-